"/""" Caro's Kaartjes: Stamp to Share - Magical You

Pagina's

11 april 2018

Stamp to Share - Magical You





Hallo allemaal,

Wellicht kom je via mijn lieve vriendin Barbara hier terecht, of misschien begin je net aan deze bloghop via mijn blog. Van harte welkom!

Na een maandje absent te zijn geweest, ben ik deze keer weer van de partij voor de maandelijkse Stamp to Share Bloghop. Veel te leuk om hieraan mee te mogen doen! 

Deze keer staat de Magical Day bundel in het zonnetje. Deze bundle is alleen nog in de maanden april en mei te bestellen, zolang de voorraad strekt. Hij zal niet in de nieuwe Stampin' Up!® jaarcatalogus terugkeren. Heb je deze set nog op je verlanglijstje staan? Wacht dan niet te lang met bestellen, anders vis je straks misschien achter het net.

Laatst had ik in één keer een heleboel eenhoorns gekleurd met de blends. Hiervan had ik er nog een aantal over en dat kwam nu prima uit. Zonde om ze niet nog een keertje te gebruiken!

De vorige keer had ik ze gebruikt om cake toppers mee te maken. Klik {hier} om deze blogpost te bekijken. Dit bracht mij op het idee om er nog een andere traktatievorm mee te maken. Het is een pillowbox geworden!

Voor het patroon heb ik gewoon even gegoogled op 'small pillowbox template'.  Het leek me super leuk leek om een kleintje te maken. Als je dit googled komen er diverse patronen naar boven, die je uit kunt printen. 

Ik heb 2 versies gemaakt van deze pillowbox. Een ieniemini en een iets grotere. Daar past net iets meer in, maar het is toch nog een schattig maatje.


Terwijl ik vanmiddag, onder het freubelen van deze pillowboxes, met mijn maatje Sandra zat te facetimen, zei ze, dat ik dan wel een roze, een blauwe en een gele variant moest maken. Anders had ik niet alle My Little Pony kleuren! 😀

 Je begrijpt, dat ik daar graag gehoor aangeef. Het was wel even doorpezen geblazen met deze last-minute klus. Volgende keer toch maar iets eerder beginnen...

Maar het is gelukt! Op de foto hierboven zie je de pillowboxjes in 2 verschillende maatjes en 3 verschillende kleurtjes.

Afgelopen dinsdag was ik al even op zoek gegaan naar regenboogsnoepjes, want dat vond ik wel horen bij deze regenboog eenhoorns. Ik kwam uit op Skittles. En wanneer je deze snoepjes in de doosjes stopt heb je een hele leuke traktatie! 

Ik hoop dat ik jullie lekker heb gemaakt met deze blogpost en dan kunnen jullie nu gezellig doorhoppen naar mijn SUper leuke collega Cathy Caines, door op de next blog knop te klikken.

Een magische hop gewenst!




Aan deze bloghop doen mee:
Caroline van der Straaten- Netherlands (je bent nu hier)


Tot Stempels!



Voor deze pillowboxjes heb ik de volgende 
Stampin' Up!® materialen gebruikt:
Bone Folder
[102300]
€ 8,50
Simply Scored
[122334]
€ 36,00
Stampin' Trimmer
[129722]
€ 36,00
Big Shot
[143263]
€ 120,00


Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes.

Wil je een bestelling plaatsen?
Dat kan 24/7 in de Stampin' Up!® webwinkel 
Klik op winkelknop in rechter zijbalk om meteen te kunnen shoppen
Betaling mogelijk met creditcard  
Vergeet niet om de host code te gebruiken - zie rechter zijbalk!

OF

Stuur een mailtje met je bestelling naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik het graag voor je in orde.

Wanneer je een bestelling mailt, zou ik je willen vragen om 
de bestelnummers, naam product en je adres in de mail te vermelden.
Dit maakt het voor mij makkelijker om jou te helpen.

Een bestelling plaatsen kan wanneer het jou uitkomt.
Je hoeft niet persé op de verzamelbestelling te wachten.

In dit geval geldt: bestellingen vanaf €60 gratis verzendkosten.



7 opmerkingen:

stampwithamyk zei

Absolutely adorable Caro!! Love the gift boxes, perfect in the pastel colors! :)

Nadine (https://stempelmami.de/) zei

Liebe Caro,

deine "My Little Pony" Pillowboxen sind ein Traum :) ! Ich liebe diese Farben, besonders die ganz große Box in rosa! Einfach wunderschön! Herzlichen Dank fürs zeigen und herzliche Grüße sendet dir,

Nadine

Paula Dobson zei

Oh, my goodness! These little pillow boxes are divine in all the different colours. SO cute Caro ♥

hellendegraaf@gmail.com zei

Super leuk gedaab

Leoni BG zei

Wat een leuke traktaties!

kaneeltje zei

Wat een schattige doosjes,ziet er erg leuk uit.
Zag gisteren bij de flying tiger leuke regenboogspekkies liggen in deze zoete kleurtjes!

Moira zei

Cute boxes Caroline, well done.

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: