"/""" Caro's Kaartjes: Scrap Sunday - Mr. Sunshine

Pagina's

28 januari 2018

Scrap Sunday - Mr. Sunshine


www.carooskaartjes.blogspot.com

Voor deze Scrap Sunday heb ik nog een layout gemaakt met het prachtige zwart/wit Petal Passion design papier. Ik ben vooral erg gecharmeerd van het streepjes en het stipjes patroon van dit papier om mee te scrappen. 

Dit papier combineert ook super gaaf met andere vrolijke kleuren. Om het een beetje een stoer karakter te geven heb ik de blauwgroene Bermuda Bay kleur gecombineerd met lime groen (Lemon Lime twist). Het lime maakt het geheel weer wat frisser.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Gio was net naar de kapper geweest en dat moest natuurlijk ook meteen even aan papa geshowd worden. Hij ging even staan voor een leuke foto, die ik dan even naar papa door kon appen.

Gio stond zo trots, maar toch een beetje ondeugend op de foto, dat ik besloot om deze foto te gaan scrappen.

In de stempelset "In de bloemetjes zetten" zaten ook precies de teksten die ik graag bij deze layout wilde gebruiken. Wij zijn namelijk ontzettend trots op onze kleine kanjer. Hij is vanaf de dag dat hij geboren is, het zonnetje in huis. Een heerlijk relaxed en vrolijk, iets gevoelig mannetje (precies zoals hij hier op de foto staat). En daar zijn wij ontzettend blij om! Dit wilde ik graag vastleggen en volgens mij is het aardig gelukt.

Wat is scrappen toch leuk! Zo kun je je favoriete momenten en herinneringen mooi en creatief vastleggen.

Meer scrap inspiratie kun je vinden op de blogs van:


  • Danielle Bennenk
  • Do Bergen
  • Sandra Korten
  • Monique De Kok – De Brabander
  • Leoni Geertsema
  • Veronique Muller
  • Caroline van der Straaten | Dit ben ik

  • Tot Stempels!



    Voor deze layout heb ik de volgende Stampin' Up!® producten gebruikt:



    €19,50 inclusief lichte lunch

    Opgeven kan via ons inschrijfformulier:





    2 opmerkingen:

    Monique zei

    Blijft leuk he Zwart-wit met één of twee kleuren, hij is gaaf maarvdat wist je al.

    D. Bennenk zei

    Toffe layout, Caro. En wat een geweldige foto van Gio.

    Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: