"/""" Caro's Kaartjes: A Magical Day

Pagina's

27 januari 2018

A Magical Day


www.carooskaartjes.blogspot.com

Gisteren had ik even een klein magisch momentje voor mezelf en heb ik lekker zitten kleuren met de Stampin' Blends (stiften op alcoholbasis) van Stampin' Up! 

Kleuren werkt voor mij erg therapeutisch. Na een redelijk enerverende week had ik even een relax moment nodig om mijn gedachten te ordenen. Dan is kleuren erg fijn.

Omdat ik een kinderverjaardagskaart nodig had, heb ik de stempelset Magical Day meteen even uitgeprobeerd. Toen ik deze set voor het eerst zag vond ik hem meteen heel erg leuk!

Ik dacht meteen aan kinderkaarten, maar ook zeker aan scrapbooking. Wat dacht je van je Efteling foto's? Super leuk om met de tovenaar, het draakje, de ridder en misschien zelfs ook wel met de eenhoorn uit deze set je eigen embellishments te maken.

www.carooskaartjes.blogspot.com

Aan de binnenkant van de kaart heb ik de leuke tekst uit de Magical Day stempelset gestempeld en het draakje. Ook het draakje heb ik weer met Stampin' Blends ingekleurd. Zoals je ziet kun je met de Stampin' Blends de kleuren echt in elkaar laten overlopen. Hiervoor moet je wel een klein beetje geduld hebben, want de truck is dat je iets langer met de kleur over elkaar moet blijven kleuren, zodat de alcohol zijn werk gaat doen. Maar ik kan je vertellen, dat ik Missy Ongeduld ben, en als het mij lukt, dan lukt het jou zeker ook!

Deze kaart heb ik gemaakt naar aanleiding van een schets die ik tegenkwam op het Global Design Project blog. Op dit blog kun je ook jouw creatie uploaden en mee doen voor de eer.
Wanneer je wint laten ze jouw creatie zien als winnaar op het Global Design Blog.

Mocht je nog tijd en zin hebben kun je jouw creatie uploaden tot a.s. maandagochtend 6.00 uur 's ochtends. Klik op de schets om naar de pagina van het Global Desing Project te gaan.

Ik ga nu deze kaart insturen en wens jou nog een heel fijn weekend toe!

Tot Stempels!



Voor bovenstaande kaart heb ik de volgende Stampin' Up! materialen gebruikt:


Mocht je Stampin' Up!® producten willen bestellen,
stuur dan een mailtje naar carooskaartjes@hotmail.nl,
dan maak ik je bestelling graag in orde.





Whahoooo, alhoewel deelnemen belangrijker is dan winnen, is winnen stiekem toch wel leuk!
Al is deelnemen aan een leuke challenge op zich al een feestje.
Bovenstaande kaart heeft gewonnen bij het Global Design Project. 
Mijn dag kan niet meer stuk. :)



2 opmerkingen:

Jaimie zei

Congrats on winning!

melomakes.blogspot.co.at zei

Your project is really great! Love it...

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: