"/""" Caro's Kaartjes: Happy Birthday Gorgeous

Pagina's

13 september 2017

Happy Birthday Gorgeous

www.carooskaartjes.blogspot.com

Vanochtend een voorproefje op de blogpost die vanavond gaat komen. Dan is er weer een Stamp to Share bloghop met als thema de Happy Birthday Gorgeous bundle. Mocht je vanavond na 22.00 uur nog wakker zijn, dan kun je nog gezellig even via mijn blog langs leuke creaties hoppen. Allemaal gemaakt met de Happy Birthday Gorgeous bundle.

Deze set heb ik al langer in huis, maar ik had 'm nog niet gebruikt. Dat is zonde, want het is een mooie en diverse set! De lettertypes zijn sierlijk en geven al meteen een feestelijk gevoel. De teksten passen ook perfect in de Everyday Label pons en worden zo een echte blikvanger op je kaart.

De bloemetjes zijn in 2 stappen te stempelen en je kunt ze in diverse kleurencombinaties maken om iedere keer een ander effect te krijgen. Deze keer heb ik voor een blauwe kleurencombi gekozen. De achterkant van het chique gouden design papier was namelijk in een zacht blauwekleur. De combinatie Licht blauw, vanille en goud, zou ik zelf niet zo snel verzinnen voor op een kaart, maar het werkt volgens mij wel. Ik vind het wel iets klassieks hebben. Wat vind jij ervan?

Ik hoop dat je vanavond of anders morgen nog even een kijkje komt nemen op mijn blog. Want ik heb nog een mierzoete combinatie om aan je te laten zien. Bovendien heb ik bij deze kaart ook nog een bijpassende creatie gemaakt. Nieuwsgierig? Kom dan vanavond of morgen even buurten.

Tot Stempels





Gebruikte Stampin' Up! producten:



Deze producten zijn verkrijgbaar via Caro's Kaartjes

Op 25 september a.s. ga ik weer bestellen.
Wil je mee bestellen?

Stuur dan jouw bestelwensen 
voor 9 september 19.00 uur 
zodat ik alles voor je in orde kan maken.
Ik help je graag!

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: