"/""" Caro's Kaartjes: Gezellig scrapweekend!

Pagina's

14 mei 2017

Gezellig scrapweekend!


www.carooskaartjes.blogspot.com; carooskaartjes@hotmail.nl
*NIEUW PER 1 JUNI A.S.:
Lovely Friends bundle
Crafting Forever stempelset
Wood Textures designer series paper (6x6 inch blokje)

Wat een dag! Feyenoord kampioen, dus mijn boys helemaal happy. En dat allemaal op moederdag. Helemaal geweldig natuurlijk. Je begrijpt, de sfeer hier thuis is opperbest nu. En dat is fijn thuis komen na een heerlijk scrapweekendje weg!

Een poosje geleden vroeg Sandra of ik zin had om een weekendje weg te gaan om te scrappen. Daar had ik wel oren naar. En dat viel precies in het moederdagweekend, dus ik besloot dat dat mijn moederdagcadeautje werd. Gelukkig vonden mijn jongens dat ook prima, dus dat was snel besloten.

Het was echt super gezellig met allemaal leuke meiden. We hebben lekker gelachen en zijn heerlijk bezig geweest, ieder aan een eigen project. Ik ben weer helemaal geïnspireerd geraakt! Super leuk om al die verschillende stijlen en creaties te zien.

Na eerst een avondje gestempeld te hebben, ben ik uiteindelijk ook lekker gaan scrappen.

Natuurlijk moest de net gemaakte selfie meteen voorzien worden van een leuke layout. En het leuke is, dat Sandra met dezelfde foto en dezelfde stempel ook een leuke layout heeft gemaakt. Deze is totaal anders geworden.

Op de gestempelde tekst "scrapweekend 13 mei 2017" na heb ik allemaal Stampin' Up! producten gebruikt uit de nieuwe catalogus. Er komt prachtig papier aan met houtprint. Dit wilde ik graag gebruiken, omdat dit de warmte weergeeft van de accomodatie waar wij verbleven. De bloemetjes staan voor de gezelligheid die we met elkaar en alle andere meiden hebben gehad en het hartje staat voor de vriendschap.


Al met al heb ik onwijs genoten! Dank jullie wel meiden voor dit onwijs gezellige weekend! Mocht het volgend jaar weer zijn, dan ga ik graag weer mee.


Naast mijn scrapavontuur kun je nog meer leuke scrapideetjes opdoen bij de deelnemers aan de Scrap Sunday. Een SUper leuk initiatief van Danielle Bennenk.

Deelnemers van de Scrap Sunday zijn:


Tot Stempels!




2 opmerkingen:

Unknown zei

Deze is ook al zo mooi! Scrapweekendjes zijn altijd gezellig en relaxed! En ook hier ook een hele blije familie omdat Feyenoord kampioen is.... groetjes Veer

DB zei

Hartstikke gave lay-out, Caro. Heerlijk dat je zo genoten hebt.
Groetjes,
Danielle

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: