"/""" Caro's Kaartjes: Snel verjaardagskaartje

Pagina's

5 oktober 2016

Snel verjaardagskaartje

www.carooskaartjes.blogspot.com
*klik op de foto, dan kun je 'm beter bekijken*
Hoi hoi,

De ene keer heb je meer tijd dan de andere keer en soms wil je ook weleens een snel, maar toch leuk verjaardagskaartje maken.  En dat heb ik in dit geval gedaan. 

Voor dit 10 minuten kaartje, heb ik de Banners for You en de Birthday Banners stempelset gecombineerd.
Deze 2 stempelsets passen allebei bij de Bunch of Banners stansen van Stampin' Up!
De Banners for You en de Bunch of Banners stansen zijn samen ook verkrijgbaar als bundle, waardoor je 10% kunt besparen.
Het leuke is, dat er ook een kerststempelset is die hier weer bij past, namelijk Banners for Christmas. Deze staat in de herfst/winter catalogus op pg. 10.

Mijn favoriete Stampin' Up! kleuren zijn Bermuda Bay, Pool Party (en Crumb Cake).
Deze kleuren wilde ik eens met een ander kleurtje combineren, een beetje uit mijn comfortzone.
Dus heb ik Calypso Coral erbij gepakt. 

Het is een fris, snel en makkelijk kaartje geworden. Ik hoop dat de ontvangster hem leuk vond.

Zo zie je maar dat een leuk, uniek en creatief kaartje niet altijd uren hoeft te kosten om te maken.
Heb je 10 minuutjes over op een dag, dan kun je toch snel nog even een kaartje maken om iemand blij mee te maken!

Ik wens jullie een fijne woensdag!

Tot Stempels!


Photobucket


Gebruikte Stampin' Up! producten voor deze kaart zijn: 


- deze producten zijn bestelbaar via carooskaartjes@hotmail.nl -

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: