"/""" Caro's Kaartjes: Cottage Greetings Card Kit - deel 4

Pagina's

31 juli 2015

Cottage Greetings Card Kit - deel 4

Handmade by Caro - Stampin' Up! juli 2015 - www.carooskaartjes.blogspot.nl - carooskaartjes@hotmail.nl

Vandaag alweer het laatste deel uit de serie Cottage Greetings Card Kit. Voor deze gelegenheid ik als uitsmijter een klein mini album gemaakt met deze geweldig leuke kit.
Dit mini album heb ik gemaakt met de enveloppen die bij de kit zitten.
De voorkant heb ik versiert met een halve kaart en de daarbij behorende versiersels.

Handmade by Caro - Stampin' Up! juli 2015 - www.carooskaartjes.blogspot.nl - carooskaartjes@hotmail.nl

Ook voor de binnenkant heb ik gebruik gemaakt van alles wat er bij de kit geleverd wordt.
Op het houtenpaneeltje (wat ook in de kit zit!) kun je dan je foto plakken. Het flapje (tag) aan de zijkant zit zo vast dat je de foto er nog onder kunt schuiven.

Eventueel zou je kunnen overwegen om een extra pagina in te voegen onder de linker kant, alwaar een opening is om nog wat bonnetjes of andere collecters items te stoppen. Dat heb ik voor nu achterwegen gelaten.

Handmade by Caro - Stampin' Up! juli 2015 - www.carooskaartjes.blogspot.nl - carooskaartjes@hotmail.nl

Dit zijn blz 3 en 4 uit het mini album. En ook hier is weer ruimte om onder het linker paneel een extra pagina toe te voegen of andere leuke herinneringen te verstoppen.
Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk alleen de producten van de Card Kit te gebruiken. Het enige dat ik heb toegevoegd is een klein stukje zilver karton en het prachtige zilveren lint van Stampin' Up!
Want dit boekje moet natuurlijk wel in stijl gesloten worden.

Handmade by Caro - Stampin' Up! juli 2015 - www.carooskaartjes.blogspot.nl - carooskaartjes@hotmail.nl

Het is ook een leuk om zo'n album cadeau te geven aan bijv. een bruidspaar. De gestempelde teksten uit dit album komen allemaal van de bijpassende Cottage Greetings stempelset.
Wat vinden jullie ervan? Geslaagd??

Er zijn nog een paar plaatsen vrij voor de Cottage Greetings Card Kit workshop op zondag 30 augustus a.s.! Geef je snel op:

COTTAGE GREETINGS CARD KIT workshop

Met deze workshop vul je je verjaardagskaarten voorraad aan, heb je straks 3 leuke cadeaudoosjes klaar staan voor gebruik, maak je 2 creaties voor bijzonder aangelegenheden + een mini album! 

Datum: zondag 30 augustus 2015
Plaats: Wateringen 
Tijd: 13.30 - 17.00 uur

Kosten: wat betreft de kosten zijn er 2 opties, nl.:
1. Inclusief de Cottage Greetings Card Kit, maar exclusief Cottage Greetings stempelset  €25,00
2. Inclusief de Cottage Greetings Card Kit + de Cottage Greetings stempelset €40,00

En dan is er nog een extra optie: wil je gewoon lekker alleen de kaartjes komen maken uit de Cottage Greetings Card kit? Dan kan dat ook! Je betaalt dan €21. Dit is inclusief de Kit, koffie/thee en wat lekkers!

Alle workshops zijn excl. lijm, gluedots, 3-d blokjes en andere plaksels. Deze moet je zelf meebrengen. 

Heb je interesse om deze zondagmiddag creatief bezig te zijn met deze workshop? Stuur me dan een mailtje om je op te geven: carooskaartjes@hotmail.nl
De sluitingsdatum om je op te geven voor deze workshop is op: zondag 8 augustus 2015

Wil je liever zelf aan de slag en heb je interesse om de kit aan te schaffen, ook dan wil ik je natuurlijk graag van dienst zijn! Mail me gerust; carooskaartjes@hotmail.nl

Tot slot nog even een opsomming van alle Stampin' Up! producten die ik voor dit mini album heb gebruikt:


Built for Free Using: My Stampin Blog


Heb je interesse gekregen in de kit of wil je de workshop volgen? Mail me dan gerust!
carooskaartjes@hotmail.nl

De komende 2 weken zal het iets rustiger zijn op mijn blog, want ik ga even lekker genieten van de zomervakantie! Op woensdag zal er wel gewoon de gebruikelijke Stamping and Blogging schets te zien zijn, maar verder hou ik heel even pas op de plaats tot eind augustus om weer even op te kunnen laden voor de aankomende maanden.

Tot Stempels!


Photobucket

Geen opmerkingen:

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: