"/""" Caro's Kaartjes: Stamping and Blogging #116

Pagina's

5 augustus 2015

Stamping and Blogging #116


Vanuit een zonnig Kamperland is hier mijn creatie voor Sketch & Stamp nr 116. 

Sketch & Stamp is het blog met de schetsuitdaging van Stamping and Blogging. Iedereen kan mee doen met deze sketches. Jij dus ook! Het is hartstikke leuk om aan de hand van een sketch een nieuwe creatie te maken. Soms is het een uitdaging en soms is het easy peasy. Met de sketch van deze week had ik toch wel wat meer moeite, maar uiteindelijk is het toch weer gelukt! En dan heb je wel weer een tevreden gevoel. Voor de sketch van deze week kun je {HIER} je kaart uploaden als hij af is.







Dit keer heb ik een zakje met een kaartje erin gemaakt. Mijn favoriete In Color kleur is Watermelon Wonder en deze heb ik gecombineerd met kraft, wit, zwart en zilver. De zilveren doilies zijn nieuw in het assortiment bij Stampin' Up! Zooo leuk!!
Ik hou het even kort, want de wifi is hier niet erg denderend. 
Hop snel lekker door naar mijn collega's van Stamping and Blogging om nog meer inspiratie op te snuiven! Ik ga nog even lekker genieten van het zonnetje hier. 


Tot Stempels!

Photobucket

5 opmerkingen:

Marine zei

So beautiful my friend !

stampwithamyk zei

I love your card and bag Caro! Watermelon Wonder is one of my favorite new colors too and it works perfectly with your color combination and design.

Shelagh Freemantle zei

Love the card in a bag. So creative and you did a beautiful job. Hugs from Shelagh

Sandi MacIver zei

aw, how cute and I love those colors together too...have a great camping vacation!

Patrice zei

Love your take on this weeks sketch :-)

Misschien vindt je deze blogposts ook leuk om te bekijken: